Dutch Car Detailing / Poetsfreaks.nl stelt zich ook voor

Heeft je auto een goede poetsbeurt nodig, dan ben je hier aan het goede adres. Het volledige pakket: wassen, kleien, polijsten, waxen/sealen.

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Dutch Car Detailing / Poetsfreaks.nl stelt zich ook voor

Berichtdoor Chrisg60 » 16 sep 2013 15:35:03

Een nieuwe naam op het forum, dus bij deze zal ik mij in het kort voorstellen.

Mijn naam is Chris Muller, zelf fervent Volkswagen rijder.
Voor dagelijks rij ik in een witte Golf 2 1600 op Porsche C2 en voor de mooie dagen en shows en meetings haal ik m'n hobby project uit de schuur, een tornado rode Golf 2 G60, sommige van jullie zullen de auto misschien wel kennen.

Nadat vorig jaar juni mijn vorige werkgever failliet ging, heb ik de sprong in het diepe genomen en ben voor mezelf begonnen. Ik heb al m'n hobby's op en hoop gegooid en dit vertaald in 2 bedrijfjes: Dutch Car Detailing en Chris Muller Media (www.muller-media.nl).
Chris Muller Media is voor creatieve uitspattingen: webdesign en fotografie, maar ook ontwerpen/drukken van flyers/banners e.d.

Met Dutch Car Detailing hoop ik jullie van dienst te kunnen zijn. Dutch Car Detailing / Poetsfreak.nl is een combinatie van een detail/poets bedrijf en een online webshop voor car care producten. Door de jaren heen heb ik veel producten/merken geprobeerd en uiteindelijk ben ik bij Smartwax en Chemical Guys uit gekomen. Dit zijn de producten waar ik tegenwoordig auto's mee poets en dit zijn ook de producten waar ik voor de volle 100% achter sta. Je kunt bij mij terecht om je auto te laten poetsen, maar als je het liever zelf doet, dan kan je bij mij terecht voor de juiste producten incl. da machines. Nog nooit machinaal gepoetst, maar wel de wens? Ook dan kan je bij mij terecht. Meestal geef ik 1x per maand een poetsclinic. Op zo'n dag pakken we een auto van boven tot onder aan inclusief machinaal polijsten. Een leerzame en leuke DOE dag.

Bovenstaande kan je uitgebreider terug vinden op mijn website: www.dutchcardetailing.nl
Online Smartwax en Chemical Guys bestellen kan via de volgende site: www.dutchcardetailing.nl/shop

Ik hoop op een leuk partnerschap. In een ander topic zal ik voor alle members een leuke actie bedenken.

met vriendelijke groeten,

Chris Muller
Get your car detailed with Smartwax & Chemical Guys car care products

..::WWW.DETAILSCHUUR.NL::..
Chrisg60
Nieuw lid

Re: Dutch Car Detailing / Poetsfreaks.nl stelt zich ook voor

Berichtdoor DaveyK » 16 sep 2013 21:33:50

Welkom Chris!
Ben benieuwd naar je actie :thumbsup:

Grt. Davey
Afbeelding
DaveyK
Beheerder

Berichtdoor nick22 » 20 sep 2013 23:01:49

welkom
groetjes van een mede detailer :wink:
nick22
Nieuw lid

Berichtdoor rstempher » 23 sep 2013 08:50:52

He chris, leuk dat je je hier ook hebt aangemeld!!!
Daily: Audi A4 Avant B6 1.9 TDi
Project: Lupo Gti 1.8 Turbo http://www.lupoclub.nl/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=6757
Member of http://www.vwteam.nl
Pictures: http://vagsnaps.com/
rstempher
Stalker

Berichtdoor Chrisg60 » 24 sep 2013 09:10:13

Kleine wereld :)
Get your car detailed with Smartwax & Chemical Guys car care products

..::WWW.DETAILSCHUUR.NL::..
Chrisg60
Nieuw lid

Keer terug naar DutchCarDetailing.nl