Even Voorstellen - Thijn

Ben je hier nieuw?? Vertel je verhaal!

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Even Voorstellen - Thijn

Berichtdoor Thijn » 1 dec 2017 13:20:20

Heren, en dames,

Ook ik wil me graag even voorstellen hier.

Aller eerst maar even over mij dan...
Ik ben Thijn, 39 jaar.
Niet in het bezit van een Lupo, althans nog niet, maar rijd ik een iets grotere VW...
Ikzelf rijd in een Passat station. Tevens ben ik lid van het Passat forum, en ben daar mogelijk een bekende van jullie tegen gekomen.

Momenteel ben/zijn wij opzoek naar een tweede auto, Wij weten wel al dat het een Lupo moet worden.
Maar welke uitvoering en kleur zijn we nog niet helemaal uit.
Al zou ze heel graag een witte willen, maar daar ben ik er nog niet veel van tegen gekomen. Dus kan zomaar zijn dat het een andere kleur wordt. (Aangezien ik ook een witte vw heb, leek het haar wel tof om ook een witte vw op de oprit te hebben).

Verders zijn uiteraard alle tips/trics betreffende de aanschaf van de lupo welkom. (O.a. betreffende de motor keuze - 1.0 of 1.4)
We hebben er al een aantal lupo's gezien/bekeken, maar daar van was de helft vochtig aan de binnenkant... is dit een kwaaltje? makkelijk te verhelpen?

Maar zodra deze op de oprit staat, zal ik jullie uiteraard verblijden met foto's.

Verder hoop ik uiteraard hier in alle how-to's en topics de nodige informatie te vinden.

Laterss
Thijn
Nieuw lid

Re: Even Voorstellen - Thijn

Berichtdoor Thijn » 3 dec 2017 12:49:54

Nou zou juist een nette lupo tegen gekomen.
We hebben een blauwe lupo gekocht.

Het is een 1.0 L geworden uit 1999, met een kleine 150.000 op de teller.
Foto’s zullen snel volgen...

Ideeen en tips voor het leuker maken (modden) van de lupo hoor ik graag van jullie.
Thijn
Nieuw lid

Keer terug naar Nieuw hier?? - Stel je voor