Maze Skoda Citigo goes bye bye hello ibi ecomotive style

Laat hier zien wat je gedaan hebt aan je Up!, Mii of Citigo (bijvoorbeeld voor en na plaatjes) en wat je nog allemaal van plan bent!

Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S

Maze Skoda Citigo goes bye bye hello ibi ecomotive style

Berichtdoor Maze » 15 jan 2012 18:39:35

Zo beste forumleden mijn naam is Robin aka Maze ben 30 jaar en werkzaam voor het ministerie van defensie, te vliegbasis leeuwarden dit tot september 2012. En dan op zoek naar een nieuwe baan en nieuwe auto. Ben een bbt er dus einde contract einde dienstverband, maar dit terzijde. Momenteel rij ik nog met alle plezier rond in mijn peugeot 107 in de kleur blanc lapizzan een witte dus, deze gaat het veld ruimen voor een vw up. Ik ben reeds bekend vw er 6,5jaar v.a.g. monteur geweest tot eind 2005. Tevens ben ik vroeger lid geweest van de arosaclub dus na een uitstapje naar wat fransoosspul weer geland opt oude nest, en tevens weer een beetje het vw feel teruggekregen ben v.a.g. er in hart en nieren en heb het merk eigenlijk niet los kunnen laten dit door de goede periode die ik bij A-point amsterdam en weesp heb gehad en het nog veelal hobbien en beunen aan de div v.a.g. merken en modellen. Word ook op de hoogte gehouden van de nieuwste dingen nieuweigheidjes en zo door oudcollega s.

Hierbij een paar fotos van de huidige auto de 107 die plaats gaat maken voor een up met de volgende accesoires.

Afbeelding

Afbeelding

Gegevens van de Up

High up / Move up 1.0. 44kw met een handgeschakelde 5 bak

Kleur Pure white, Bekleding Titaan zwart maar dit word bordeauxrood leder naderhand, Decorinleg pure white

Tevens voorzien van 1s1 gereedschap en krik ruimte besparend reservewiel, climatic, maps and more executive pakket en drive pakket. Tevens wil ik de stoelverwarming maar deze is alleen optie op de move up dus in overleg gaan alvoorens ik bestel

Extra s naderhand

Schroefset h&r of kw
Winterbanden op het orgineel lichtmetaal
Bbs en rm, rs super rs of lm reps met de harten in de kleur van het leder naderhand, en of lakzwarte of vergulde boutjes

Wil voor stance gaan dus miss de huidige wielen mee en maar 1 sticker erop van stanceworks

That will be al voor zover.
Laatst bijgewerkt door Maze op 10 aug 2013 17:24:43, in totaal 8 keer bewerkt.
Maze
Newbee stage 2

Re: Maze high up per juni in bestelling

Berichtdoor Rowan » 15 jan 2012 18:54:22

Dat word dan het eerste Up project. Ik ben erg benieuwd!

Kom jij uit omgeving Amsterdam?
Laatst bijgewerkt door Rowan op 15 jan 2012 19:05:54, in totaal 2 keer bewerkt.
Rowan
Opper spammer

Berichtdoor MeerArosa » 15 jan 2012 18:55:23

Welkom hier!

Je 107 belooft veel goeds voor de Up, daar had je ook wat leuks van gemaakt! Geinige velgen!
Afbeelding
MeerArosa
Moderator

Berichtdoor red lupo » 15 jan 2012 19:19:22

welkom hier, eindelijk eens een postje in het UP! topic :mrgreen:
Afbeelding
red lupo
Moderator

Berichtdoor Andso » 15 jan 2012 19:24:26

He welkom hier! Die 107 ziet er best wel gaaf uit, aparte velgen!

Maar klinkt goed je plannen, en zo aan je 107 te zien gaat dat helemaal goed komen!
Afbeelding

Cute Girls Are Never Satisfied
Andso
Opper spammer

Berichtdoor DaveyK » 15 jan 2012 19:24:42

Welkom! Leuke plannen en je Peugeot ziet er netjes uit :D

Grt. Davey

ps. Was er vandaag een meeting bij de Meern? Gezien de Burger King vlaggen is het een vrij nieuwe foto want het is nog niet zo heel lang geleden de Burger King geworden i.p.v. AC Restaurant :P Wat voor meeting was dat?
Afbeelding
DaveyK
Beheerder

Berichtdoor Maze » 15 jan 2012 19:49:15

Rowan

Dank u, en neen niet uit amsterdam woon in de omgeving van hoorn in de weekende en doordeweeks in leeuwarden. Maar ben regelmatig in de omgeving van amsterdam te spotten vrienden en vriendin in amstelveen.

Meerarosa

Dank u, wou wat anders dan anders en dit is aardig gelukt denk ik zo. En ja die wielen wou breedstaal maar toen ik deze zag op mp was ik verkocht en heb ze verders nog nooit gezien in nederland. Voorlopig heb ik de 107 nog tot eind juni begin juli en dan gaat hij de verkoop in op mp, inruilen bij de dealert word niks denk ik en dan de up bestellen zodra de 107 foetsie is hoop eigenlijk eind juni maar als juli beter uitkomt dan juli wil eerst van de 107 af voordat ik de Up ga bestellen.

Redlupo

Dank u zag er niks staan dus ik dacht aangezien ik er toch een ga kopen posten!!!!! Maar er komen er naast mij nog wel een paar meer topics bij denk ik. Ben alleen benieuwd naar de spec voor de wielen las wel 57,1 4x100 et 41 op het internet dus eff afwachten qua wielen keuze anders de lemmings van de 107 mee naar de up voor winterwielen. :mrgreen:

Andso

Dank u en qua planning gaat zeker goed komen neem er wel de tijd voor plat patat en wielen eerst dan het leder en zo maar.

DaveyK

Dank u, Nee vandaag geen meet daar dit zijn foto s van vorig weekend zaterdag via automaxx. zal er zo nog 3 posten van de 107.
Maze
Newbee stage 2

Berichtdoor Maze » 15 jan 2012 19:55:17

Hierbij nog wat recente foto s van vorig weekend

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Maze
Newbee stage 2

Berichtdoor Rowan » 15 jan 2012 20:11:32

Erg tof ding! maar waar was je met oud&nieuw? (beetje vreemde vraag, ik weet 't)
Rowan
Opper spammer

Berichtdoor red lupo » 15 jan 2012 20:30:02

moet eerlijk zeggen dat ik die Peugeot erg lelijk vind...
leuk wat er mee gedaan is, maar de auto op zich :boom
Afbeelding
red lupo
Moderator

Berichtdoor Maze » 15 jan 2012 20:37:13

Rowan

Zoetermeer bij vrienden die wonen in de nieuwbouw nabij silverdome.

Red lupo

Ik weet het niet ieders zn smaak maar ik krijg van veel v.a.g. rijders een dikke thumbs up en leuke positieve gebaren. Zo zie je maar ik zit op veel foras de een vind het standaard niks, ik ook niet maar zoals hij er nu bij staat vind ik hem erg dik en zo denken er meerdere met mij. Maar een eigen meening mag altijd en eerlijkheid waardeer ik ook, vond mn arosa ook knapper mag je gerust weten maar deze is zoveel malen goedkoper in alles dat dit een leuke wagen is voor de tijd. Dit is al mn 3e had hiervoor 2 c1 s en ben nu bijna 6 jaar verder met de 3 en 200000km verder 1e c1 77500, 2e c1 47500 en de 3e huidige 107 staat al op 74500. dus reken maar uit.
Maze
Newbee stage 2

Berichtdoor sand-r » 15 jan 2012 21:56:58

Vette bak, die 107! Belooft wat voor de Up. Welkom!
2000 3L TDI
1959 VW 1200
Mijn Marktplaats-advertenties
sand-r
Opper spammer

Berichtdoor Rowan » 15 jan 2012 22:51:43

Maze schreef:Rowan

Zoetermeer bij vrienden die wonen in de nieuwbouw nabij silverdome.

Waar ik ook woon :wink:
Rowan
Opper spammer

Berichtdoor MeerArosa » 16 jan 2012 12:06:15

Heb jij eigenlijk al proef kunnen rijden met de Up!?
Net nogmaals je introductie doorgelezen en zag dat je voor 60pk wil gaan, zou dat voldoende zijn voor dagelijks gebruik? Wil m'n Arosa vervangen door wat anders en vind de Up! erg leuk, dus vandaar dat ik erg benieuwd ben wat andere doen. Zou zelf graag voor de 75pk gaan, maar moet ook aan de bankrekening denken.
Afbeelding
MeerArosa
Moderator

Berichtdoor Maze » 16 jan 2012 15:42:38

Rowan

Ok ik reed toen rond op mn ralgroen steelies met winterbanden.

MeerArosa

Jazeker ben al bij pon in leusden geweest heb op afspraak met de dealer bij mij een rit kunnen maken, waarop de 60pk mij al genoeg voldoening gaf. Ik heb 2 uur lang met een 60pk move up gereden net voor de kerst, en ben veel op de snelweg geweest ben van leusden naar bussum gereden en door naar naarden en wat binnendoor. Kan niets anders zeggen dan zeer uitstekend bevallen, vandaar 60pk keuze en omdat mn budget 75pk wel toe laat wil ik ook nog wat doen met de auto. Dus ga ik voor de 60pk hoef geen scheurijzer meer heb dat wel gezien. De 107 heeft maar 68pk en ik merk zeer weinig van dit verschil en vind de up veel strakker sturen. Ik zou zeggen naar de dealer toe gaan en een proefrit scoren, en anders tot eind februari wachten wanneer de dealers ook proefritten kunnen aanbieden.
Maze
Newbee stage 2

Volgende

Keer terug naar Projecten