Moderators: DaveyK, red lupo, Coleta, MeerArosa, H A N S
Mike schreef:Eigenlijk gebeurt dit in de meeste reacties al, maar wel goed om dit nog even aan te stippen.
Bij de rode luup van lupofreak waren de reacties bijvoorbeeld ook niet bijster positief, maar werden ze wel goed geformuleerd door 'ik' in de reactie te zetten. Zo moet het dus ook
VW_Mannetje schreef:Mike schreef:Eigenlijk gebeurt dit in de meeste reacties al, maar wel goed om dit nog even aan te stippen.
Bij de rode luup van lupofreak waren de reacties bijvoorbeeld ook niet bijster positief, maar werden ze wel goed geformuleerd door 'ik' in de reactie te zetten. Zo moet het dus ook
Tjah....zullen we nu ook kappen met het VW_Mannetje effect dan? Is wel leuk geweest zo.
Mike schreef:VW_Mannetje schreef:Mike schreef:Eigenlijk gebeurt dit in de meeste reacties al, maar wel goed om dit nog even aan te stippen.
Tjah....zullen we nu ook kappen met het VW_Mannetje effect dan? Is wel leuk geweest zo.
Ja is goed, als jij je auto verlaagd hebt zullen we ophouden![]()
Keer terug naar Nieuws & Mededelingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten